Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.)


  Στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών ο πολίτης μπορεί να πληροφορηθεί για όλα τα ζητήματα της Δημόσιας Διοίκησης και να προωθήσει προς διεκπεραίωση υποθέσεις, που σχετίζονται με φορείς του Δημοσίου.

  Ωράριο Λειτουργίας

 Από τις 8 το πρωί ως τις 3 το απόγευμα.

 Στοιχεία επικοινωνίας

Ερμού Κοπανός, 59035. Τηλέφωνο: 23320 43241


 Ποιες υπηρεσίες παρέχει

Στο Κ.Ε.Π. διεκπεραιώνονται:
  • Έκδοση φορολογικής ενημερότητας 
  •  Θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής 
  •  Επικύρωση φωτοαντιγράφων

 Θέματα Περιφερειών:
  •  Ζητήματα κοινωνικής πρόνοιας (βιβλιάριο απορίας, οικονομικές ενισχύσεις, επιδόματα).
  •  Υγειονομικά ζητήματα (επαγγελματικές άδειες ιατρικών και παραϊατρικών επαγγελμάτων).
  •  Ζητήματα μεταφορών και επικοινωνιών (χορήγηση ή επέκταση αδειών οδήγησης και αδειών κυκλοφορίας, αλλαγή ή αντικατάσταση πινακίδων, αλλαγή χρωμάτων κ.ά.).
  •  Έκδοση επαγγελματικών αδειών (των Διευθύνσεων Βιομηχανίας)

 Θέματα Δήμων:
  •  Έκδοση πιστοποιητικών (γέννησης, οικογενειακής κατάστασης, ληξιαρχικές πράξεις).
  •  Εγγραφή σε δημοτολόγια, οικογενειακές μερίδες.

 Θέματα Πρωτοδικείων:
  •   Έκδοση πιστοποιητικών (ποινικού μητρώου, ό,τι δεν τελεί σε δικαστική συμπαράσταση, περί δημοσίευσης ή μη διαθήκης, περί μη πτωχεύσεως κ.α.)

 Θέματα Ασφαλιστικών Ταμείων:
  •   Κατάθεση αιτήσεων για συντάξεις.
  •   Βιβλιάρια ασθενείας (οικογενειακά και ατομικά) Οι 1034 πιστοποιημένες διοικητικές διαδικασίες συνοδεύονται από τα αντίστοιχα ψηφιοποιημένα έντυπά τους. Τα έντυπα αυτά επανασχεδιάστηκαν και περιέχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την ταχεία και αξιόπιστη διεκπεραίωση της υπόθεσης, επιτυγχάνοντας παράλληλα το στόχο να είναι φιλικά προς τους χρήστες, πολίτες, επιχειρήσεις και υπαλλήλους. Για κατάλογο των διοικητικών διαδικασιών επισκεφθείτε τη σελίδα του υπουργείου: http://www.kep.gov.gr 

 Πληροφορίες και τηλεφωνικές αιτήσεις όλο το 24ωρο από το 1500.

 Αιτήσεις μέσω internet από την ιστοσελίδα http://www.kep.gov.gr